söndag 26 april 2015

Har landat i min nya situation

Jag kommer såklart att fortsätta att skriva under tiden fram till transplantation och ett tag efter det också om någon kanske trodde att jag tänkte sluta nu. ;). Men det blir inte varje dag.
Vad gäller hälsan är det som förut, trött och värk i kroppen mest på morgonen och förmiddagen. Försöker göra saker ändå. Simmade i fredags och i går var jag och tittade på simhoppstävlingar i Eriksdalshallen. Min son A. tränar ett gäng och det var roligt att se dem. Det är bra att ha saker inplanerade som tvingar mig ur sängen och ut ur lägenheten. Idag har jag halvsovit hela förmiddagen efter en lång natt med bra sömn, så kan jag ändå sova flera timmar till.

Det ska bli väldigt bra att komma till arbetet i morgon och träffa mina fina arbetskamrater och få tillbaka min rutin. Har annars vant mig vid kösituationen och det känns rätt mycket som vanligt fast med en lutning åt overklighetshållet.

Ha en fin söndag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar