onsdag 7 oktober 2015

Ingen ny reaktion men virus och ny ERC

Biopsisvaret kom igår och det är ingen avstötningsreaktion. Så därför blir det en ny ERC eftersom det troligtvis är den nya gallgången som spökar. Eller dess ingång i tarmen. Den här gången ska det ske med rätt instrument. Jag kommer noga att höra mig för! Dessutom visade odlingarna de tog förra veckan att jag har höga värden av CMV. Ett virus som kan finnas vilande i kroppen och som kan väckas efter en transplantation. Så nu har jag fått två doser av nån medicin mot detta intravenöst och mår mycket bättre. Så efter ERCn hoppas jag allt blir tiptop! Nu fastar jag och har duschat och tvättat mig med en speciell svamp två gånger. Har tjatat om dropp då jag mår illa när jag inte får äta men vis av erfarenhet kommer det nog att dröja. Det måste ordineras av läkare. Kom på att för själva bloggens skull är det väl bra att jag systematiskt går igenom allt som kan hända efteråt. Hi hi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar