tisdag 12 mars 2019

En ny lever! Sjätte dagen första rapporten.

Den 6 mars fick jag som ni vet min nya lever. Allt går väldigt bra och jag ska försöka skriva lite nu och då. Är uppe och sitter hela dagarn i stort sett och går mycket utan stöd. Själv i korridoren utanför. Läkare var precis förbi och i morgon skrivs jag ut till Stockholms sjukhem på rehab. Känns otroligt och jag vet inte hur mycket som känns hit och dit egentligen. Min gamla lever var i mkt dåligt skick har jag fått veta. Läkare R som var förbi var en av kirurgerna under operationen. I morgon skrivs jag ut och har fått plats på Stockholms Sjukhem på rehab. Som högst 10 dagar. 
Jag äter nu bara medicin i tablettform och alla drän mm är borta. 
Återkommer snart. 
☀️

1 kommentar:

  1. Allting låter jättebra! Vi går mot ljusare tider i dubbel bemärkelse! ☀️

    SvaraRadera