tisdag 22 december 2015

Å hemma igen:)

Här kommer ett kort inlägg. Jag fick komma hem igår och för nu antibiotika hemma med hjälp av ASIH igen. En gång om dagen. Den ska vara i stort sett identisk med den jag fick på sjukhuset så det ska nog gå bättre den här gången. Jag mår bättre och bättre. Just nu håller jag på och tvättar t ex. Lite darrig i benen (vi har tvättstuga i källaren) men det går bra.
Jag kommer alltså att kunna fira jul med min dotter hos mina vänner M och A och allt är frid och fröjd.
Just det, CMV viruset har kommit tillbaka men de är inte så många. Läkarna tar prover hela tiden nu på hur många de är så att det inte ska bli uppåt en miljon eller så.....
Önskar er alla en fin jul och tack för att ni läser min blogg, det betyder mycket.
❄❄

1 kommentar:

  1. Vad skönt att du fått komma hem och mår bättre! Förta dig inte bara med tvätten!
    Kram

    SvaraRadera