söndag 20 december 2020

Allt väl, inte mycket nytt

 Här kommer en rapport i decembermörkret. Vad gäller lever och hälsa så är allt precis som det ska. Tar prover var tredje månad och de som jag tog senast var helt bra. Det enda som är lite knepigt är att ställa in Tacrolimusdosen. Den svajar så just de proverna får jag ta lite oftare och sen ändra Adporten lite hit och och dit. Just nu tar jag 3 mg morgon och kväll.

Annars har jag besökt gynekolog och tagit cellprov och om det ser ok ut kommer jag att gå där var tredje år. 

Nu är det bara att vänta på vaccinet som jag hoppas kommer att funka. Livet känns så helt normalt just nu och jag tycker det är jobbigt att tänka tillbaka på den period där jag var så sjuk. Jag vill helst inte tänka på det just nu utan endast se framåt och njuta av att kunna leva och vakna frisk varje dag.

Annars är det ju tungt med corona. för mig som för alla. Men det kommer att ljusna.

Jag kommer inte skriva så ofta nu men håller ändå bloggen igång, och skriver någon gång då och då.

Till mina kära läsare: Ta hand om er!


💛🎄 God Jul och Gott Nytt År!








1 kommentar:

  1. Vad härligt att höra att du mår så pass bra denna gång! Jag ser verkligen fram emot vaccinet och hoppas att det kommer att återställa ett någorlunda normaliserat umgänge!
    Kram till dig och de dina!

    SvaraRadera